W „ALPEX” PBG sp. z o.o. funkcjonuje zintegrowany system zarządzania zgodny z wymogami norm: ISO 9001 : 2000 oraz PN-N-18001 : 2004. Zgodność systemu potwierdzają przyznane Bureau Veritas Quality International (obecnie Bureau Veritas Certification) certyfikaty w zakresie świadczenia usług dla górnictwa związanych z wydobyciem i budownictwem górniczym.
Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2015 „ALPEX” PBG spółka z o.o. uzyskała 14 września 2018 roku. W dniu 1 września 2018 roku ważność certyfikatu została przedłużona na kolejne lata do 13 września 2021 roku. | |
Certyfikat zgodności z normą PN-N 18001:2004 „ALPEX” PBG spółka z o.o. uzyskała 14 września 2018 roku. W dniu 1 września 2018 roku ważność certyfikatu została przedłużona na kolejne lata do 11 marca 2021 roku. | |
Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2000 „ALPEX” PBG spółka z o.o. uzyskała 7 sierpnia 2003 roku. W dniu 23 października 2006 roku ważność certyfikatu została przedłużona na kolejne lata do 7 sierpnia 2009 roku. | |
Certyfikat zgodności z normą PN-N-18001 : 2004 przyznany został „ALPEX” PBG spółce z o.o. 5 kwietnia 2007 roku i jest ważny do 5 kwietnia 2010 roku |
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością:
Pragniemy zapewnić Klientowi rzetelną, profesjonalną i kompleksową usługę i wykonawstwo powierzonych zadań w zakresie usług dla górnictwa związanych z wydobyciem
i budownictwem górniczym. Uznanie Klienta zamierzamy zdobywać oferując mu zaspokojenie potrzeb i spełnienie oczekiwań w związku z realizowanym zakresem współpracy, gwarantując wysoką jakość i terminowość.
System Zarządzania Jakością:
Przyjęte zasady jakości oparte zostały na założeniu:
-
dążenia do profesjonalizmu i wysokiej jakości obsługi od pierwszego kontaktu z Klientem,
-
zapewnieniu indywidualnego podejścia i partnerstwa w stosunkach z Klientem,
-
właściwej identyfikacji potrzeb i problemów Klienta oraz szerokim i kompletnym ich rozwiązywaniu i zaspokajaniu,
-
dotrzymywania naszych zobowiązań,
-
ciągłego doskonalenia tego co robimy,
-
współtworzenia jednolitego, prestiżowego wizerunku Firmy.
Wyznaczone cele:
-
umacnianie się na rynku zagranicznym,
-
stałe rozszerzanie oferty,
-
dostosowywanie Firmy do zmiennych warunków na rynku zagranicznym, zapewnienie spełnienia wymogów prawnych dotyczących świadczonych usług i wykonywanych zadań,
-
zaangażowanie personelu w pracę nad ciągłym doskonaleniem jakości świadczonych usług i wykonywanych zadań,
-
doskonalenie i nieustanne rozwijanie systemu zarządzania, w celu spełnienia, zarówno obecnych, jak i przyszłych wymagań oraz oczekiwań Klientów.
System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy:
Cele:
-
Ciągła poprawa skuteczności działań na rzecz ochrony człowieka w procesie pracy
-
Organizacja i prowadzenie obsługi produkcji oraz pracy służb pomocniczych
w sposób zapewniający maksymalne bezpieczeństwo procesowe, techniczne i środowiskowe na stanowiskach pracy oraz w ich otoczeniu.
Wyznaczone cele osiągnięte zostaną poprzez:
-
zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
-
ciągłe doskonalenie działań w zakresie BHP poprzez wykorzystywanie najnowszych osiągnięć nauki i techniki oraz dotychczasowych doświadczeń,
-
postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
-
podnoszenie świadomości i odpowiedzialności pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy poprzez kreowanie kultury bezpieczeństwa i współdziałanie pracowników wszystkich szczebli,
-
ciągłe podnoszenie przez pracowników kwalifikacji w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i utrwalanie przekonania, że wspólne bezpieczeństwo
w przedsiębiorstwie zależy od prawidłowego wypełniania obowiązków przez każdego członka załogi, -
zapewnienie odpowiednich zasobów i środków,
-
pełną otwartość w zakresie informowania o stanie bezpieczeństwa pracy
w zakładzie.